İzleyiciler

24 Mart 2016 Perşembe

Deliksiz Bir Uyku

Düzenli ve deliksiz bir uyku uyumak  çocuklar için çok saģlıklı.Ben Atlas'ın doğumundan beri bunu sağlamak için elimden geleni yapmaya çalıştım.En başta da daha önce sizin ile paylaşmış olduğum kendi kendine uyumayı sağlamak .
Atlas uzun zamandan beri kendi kendine uyuyor.Fakat 11 aylık olana kadar gece 2-3 kez  meme emmek için kalkıyor ve uykusu bölünüyor ve sabahları kalktığında huysuz olabiliyordu.Normalde bir bebeğin 6 aylıktan itibaren deliksiz gece uykusu uyuması gerekiyor.Bunu da geçenlerde paylaştığım gece emmesini keserek sonuca baģladım.Nerden baksanız gece emmesini kestikten 3 hafta sonraya kadar gece su içmek için kalkıyor, içip tekrar yatıyordu.Şu son bir haftadır artık saat 9:30'da yatıp sabah kalkıyor.
Uzun bir aradan sonra bende geceleri deliksiz bir uyku uyumaya başlamış  bulunuyorum.Bu durum hem Atlas'a hem de bana yaradı 😉.
Artık sabahları oģluşum daha dinç kalkıyor.

2 yorum:

Dağınık Anne dedi ki...

Göndersene o tatlı Atlas'ı bana birkaç gece ;))) Ah nasıl keyifle okudum.. Bari bazılarımız uyusun ;( Biz doğduğundan beri sıkıntılıyız..
Maşallah! Uyusun da büyüsün, huzurlu uykuları olsun inşşallah :)

Unknown dedi ki...

Atlas'ın doğduğundan beri uyku sorunu olmadı çok fazla.Alıştırmakta zor olmadı.😉