İzleyiciler

10 Mart 2016 Perşembe

Gece Emmesini Bıraktık

Uzun zamandan beri Atlas'ın gece emmesini kesmek istiyordum.Sebebi ise sabah kahvaltılarını yapmamasıydı.Fakat çok zorlanıcağımı düşündüğüm için İzmir'e annemin yanına gidince bıraktırmayı tercih ettim. Uzun bir sure gece aģlama krizleri ile karşılaşacağımı düşünüp gözüm korkuyordu. Normalde gecede iki kere emiyordu.İlk etapt bu sayıyı bire düşürdüm.Tabi ilk gece emmek isteyipte vermeyince bir aģlama krizi yaşadık, ben kucağıma alıp sakinleştirmeye çalıştım ve yanıma alıp sırtını okşayarak uykuya dalmasını sağladıktan sonra yerine yatırdım.Bu bir hafta sürdü daha sonraki hafta tamamen gece emmesini kestim ve düşündüğümden çabuk ve kolay alıştı. Tabi çocuktan çocuğa bu aşamalar değişebilir fakat önemli olan sabırlı ve sakin davranmak.... Artık kahvaltılarımızı iştahla yapıyoruz.Zafer benim...

Hiç yorum yok: