İzleyiciler

22 Nisan 2016 Cuma

ANTALYA'DA YAŞAM

Bir kaç gündür ilgilenemiyorum blogumla .Neden sorun bir neden :)Çünkü Antalya'ya geldik.

İzmir'de Atlas hep dışardaydı.Herkes Atlas'la ilgileniyordu.Antalya'ya gelince de aynı şekilde istedi çocuk tabi ama ne mümkün.Burda ev işi var , yemek var varda var.

Antalya da bir günümüz;
Sabah kalkıyoruz, kahvaltıyı ağlaya bağıra yapıyoruz daha sonra o benim bacaklarımda, evde canı sıkılmış halde, ben apar topar yemek yapmaya çalışıyorum.Daha sonra biraz beraber oynuyoruz  sonra öğle uykusu bense temizliğe.Uyandıktan sonra yemek  ve parka.Orda da beraber kaydıraktan kayıyoruz malum yalnız kayamıyor.Sonra eve dönüyoruz akşam yemeği sonra tekrar oyun ve akşam uykusu bense yine biraz temizlik ve günün sonu.
  İşte pazatesinden beri böyle olunca bloga birşeyler yazmak mümkün olmadı.Ama umuyorum ki pazartesiden sonra daha çok ilgelinicem.


5 yorum:

Derya dedi ki...

Çocuklarin düzeni degisince biraz zorluk yasaniyor. Kolayliklar dilerim.

Unknown dedi ki...

Teşekkür ediyorum.Biraz yaşadık ama şimdi alıştık sayılır.

Deneyimli Anne dedi ki...

Aaa ne enteresan bu yazı bana birini anımsattı yani kendimi!:))) Ben de çok zor yazı yazabiliyorum çocukla vakit ayırmak nedir bilirim saat:01:00 ancak ilgilenebiliyorum. Düşünün artık!

Unknown dedi ki...

Aynen çok zor oluyor ilgilenmek.Bende anca o saatlerde bakabiliyorum ayakta kalabilirsem tabiki :)

Unknown dedi ki...

Aynen çok zor oluyor ilgilenmek.Bende anca o saatlerde bakabiliyorum ayakta kalabilirsem tabiki :)