İzleyiciler

30 Mayıs 2016 Pazartesi

Blogum ile İlgilenemiyoruuuuuum

Yazamıyorum yazamıyorum ev yoģunluğundan bloguma istediğim kadar zaman ayıramıyorum.İzmir'de daha rahat oluyordu ilgilenmek anneanne vardı, yardımcı oluyordu bize.Antalya'ya gelince herşey bana kaldığı için ilgilenmel çok zor oluyor blog ile.Genellikle geceleri bakabiliyorum uykudan zaman kalırsa tabiki.

Kocaman günün yorgunluğundan kurtulabildiģim zamanlarda yazmayı deniycem bundan somra.Bakalım nasıl olucak.

İYİ GECELEEEEEER......

7 yorum:

Ece Evren dedi ki...

Blogannem, üzüldüm canım ya.Zordur çocuk bakarken başka bir şey yapabilmek.Gençliğimi hatırladım da, uyurken paten takmış gibi koştururdum.Bir de sese duyarlıydı.Yavaş ve hızlı iş yapmak zor oluyordu.Dilerim bloğuna vakit ayırabilirsin.Demek ne kadar seviyorsun bloğunu.Çok takdir ettim seni canım.Sevgilerimle :Ece ablanız.

Dağınık Anne dedi ki...

Aynı durumdayız canım üzme kendini lütfen :( Ben de zaman zaman çok daralıyorum ama dönüp dolaşıp geliyorum... Oğlum 2 yaşında ve hala 2 saat bile deliksiz uyumuyor.
Ailen en önemlisi, müsait oldukça gel lütfen.
Hepimize Allah kolaylık versin...

Unknown dedi ki...


Okumak için bekliyorum..Sevgiler,

Unknown dedi ki...

Uyanıkken onunla ilgileniyorum uyuyunca ev isleri ile gece ise koca ile ilgi kendimize vakit ayıramıyoruz

Unknown dedi ki...

Aynen allah hepimize kolaylik versin

Unknown dedi ki...

Zaman buldukca yazicam

Unknown dedi ki...

Zaman buldukca yazicam