İzleyiciler

3 Aralık 2016 Cumartesi

TUVALET EĞİTİMİ

En son Atlas ile ilgili tuvalet egitimine girişten bahsetmişim.Şimdi tam 22 aylık olduk ve kakamızı ,çişimizi söylüyoruz.
 İlk eğitime başladığımda sanki hiç öğrenemiyecekmiş gibi gelmişti.Her tarafa arada da olsa kaçırıyordu.Çiş neyse de kaka fena oluyordu gerçekten.
 Tam olarak 17 ,18 aylıktı başladığımda eğitime.Başladıktan 15 gün sonra İzmir'e gitmem gerekti.Ordaki evimiz bahçeli ve kalabalık olduğu için kim denk gelirse çişini sordu.Atlas orda bir hafta içinde tuvaletini öģrendi.
 İlk tuvalet eğitimine başladığımda ayakta çiş yapmayı bilmiyordu.Onu da pet bardak ile kolaylıkla alıştırdık.Bardağa yapmak hoşuna gittiği için hemen alıştı.
Kakasını öğretmek daha kolay oldu.Lazımlığa oturmadı o yüzden tuvalet adaptörü aldık onu daha çok sevdi ve rahat etti.Atlas'ı tuvalete oturtup karşısına geçip türlü türlü şaklabanlıklar yaptım.Bunlardan bir kaç tanesi ;
-Elime küçük bir oyuncak alıp hangi elimde diye sordum ve bulduğunda alkışladım.
-Diş fırçasını elime verdim ve dişlerini fırçalıyor gibi yaptık
Bunun gibi o an aklıma gelen şeyleri yaptım.
Sonuç olarak bir ay içinde tuvalet eğitimimiz son buldu.

Hiç yorum yok: